Gå til sidens indhold
Publikation

Strategi 2010

Strategien er målsætningen for, hvordan Danmarks Statistik skal udvikle sig i de kommende år.

Strategi 2010, der er Danmarks Statistiks tredje strategiplan, består af to dokumenter:





  • Det første indeholder den egentlige strategi, Strategi 2010, dvs. målsætningerne for udviklingen af Danmarks Statistik.

  • Det andet dokument er Rammerne for Danmarks Statistiks virksomhed, dvs. de nationale og internationale love og regler samt det økonomiske grundlag.


Strategi 2010 er godkendt af Danmarks Statistiks Styrelse 30. marts 2006 og gælder i fem år. Se strategien på www.dst.dk/strategi elller bestil et trykt eksemplar her i boghandlen.




Strategi 2010 findes også i en engelsk udgave.


Strategi

Hent som pdf

Hele publikationen

Kolofon

Strategi
Tværgående
ISBN: 87-501-1534-0
Udgivet: 24. april 2006 kl. 09:30
Antal sider: 21
Kontaktinfo:
Bo Johansen
Telefon:

tilmeld dig nyheder

Modtag nyheder om de emner, der interesserer dig